aplikant-strażnik miejski
Wymagane wykształcenie: co najmniej średnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
-
Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
ukończenie 21 lat,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie co najmniej średniego wykształcenia,
-
nienaganna opinia,
-
sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
-
uregulowany stosunek do służby wojskowej,
-
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
-
-
Wymagania mile widziane:
-
prawo jazdy (B, C, E),
-
upoważnienie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
-
znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
-
rzetelność i dokładność,
-
odpowiedzialność,
-
komunikatywność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
znajomość języków obcych,
-
posiadanie dodatkowych uprawnień z zakresu ratownictwa medycznego,
-
znajomość sztuk walk,
-
odporność na stres.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
-
czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego,
-
współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania zdrowia i życia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
-
zabezpieczanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości świadków zdarzenia,
-
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
-
współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
-
doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te swoim zachowaniem dają powód do zgorszenia
w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu lub zagrażają życiu i zdrowiu innych osób, -
informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganiu popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie
z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi, -
konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art.221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona)
i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; -
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia;
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
dane kontaktowe umożliwiające Straży Miejskiej w Świdniku informowanie kandydata
o etapach rekrutacji (numer telefonu bądź adres e-mail); -
zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Warunki pracy na stanowisku:
-
umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na okres próbny (3 miesięcy) w celu
sprawdzenia kompetencji pracownika z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony; -
praca w godzinach: 700 – 1500, 1400 – 2200,
-
praca zgodnie z ustaleniami grafika. Praca również w soboty, niedzielę i święta,
-
praca w patrolu zmotoryzowanym, rowerowym, pieszym.
List motywacyjny, CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (w zamkniętej kopercie)
do Straży Miejskiej w Świdniku lub przesłać pocztą na adres: Straż Miejska w Świdniku,
ul. Gen. J. Hallera 9, 21-040 Świdnik z dopiskiem: „Nabór na stanowisko strażnika miejskiego” w terminie do dnia 24.11.2022 roku.
Oferty nadesłane faksem lub drogą elektroniczną, złożone po terminie podanym
w niniejszym ogłoszeniu, a także niekompletne nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby Straży Miejskiej w Świdniku.
Dodano do BIP dnia 14-11-2022 09:36:08